DEPARTAMENT D'EXPRESSIÓ ies web

PRIMER CURS
SEGON CURS

12 part color wheel BATXILLERAT

La matèria de DIBUIX TÈCNIC té una distribució temporal d'un crèdit per trimestre, és a dir 3 crèdits durant cada curs, i 6 durant tot el Batxillerat.

12 part color wheel OBJECTIUS GENERALS
L’alumne/a, en acabar la matèria, ha de ser capaç de:

1. Conèixer i comprendre la geometria com un conjunt de conceptes relacionats per propietats i lleis, de manera que s’apliquin en la lectura i la interpretació de dissenys, plànols, productes artístics i la representació de formes.

2. Raonar a partir d’elements i relacions geomètriques.

3. Adquirir l’hàbit d’analitzar i representar mentalment les formes i els espais.

4. Dibuixar formes i espais a partir de conceptualitzacions pròpies de la geometria plana, de la geometria projectiva i de la geometria descriptiva.

5. Resoldre problemes de construcció gràfica i de representació tècnica amb fluïdesa, emprant les pautes de normalització establertes, amb correcció i criteri.

6. Relacionar l’espai amb el pla, fent transferències de la tridimensió de l’espai en la bidimensió del pla i en la mateixa bidimensió, utilitzant els sistemes de representació.

7. Utilitzar amb destresa els estris, els materials i les tècniques pròpies del Dibuix tècnic, fent servir el programari de dibuix i de disseny assistit per ordinador com un mitjà bàsic per desenvolupar les activitats pròpies de la matèria.

8. Adquirir l’hàbit de treballar de manera ordenada, organitzada i precisa.

9. Valorar el llenguatge gràfic del Dibuix Tècnic com a un mitjà de comunicació, d’investigació i de coneixement universal, que permet desenvolupar activitats de tipus tecnicocientífic i de tipus expressiu, creatiu i estètic.

10. Expressar-se amb fluïdesa i propietat amb la terminologia pròpia del Dibuix Tècnic.

11. Apreciar la universalitat del Dibuix tècnic en, i per a la transmissió i comprensió de les informacions.

12 part color wheelWEBS D'INTERÉS
PAU